تعمیر کار حرفه ای آیفون تصویری
نوشته شده توسط : ali

باز کردن درب به غیر از استفاده از کلید

 

روش های مختلف انجام پذیر است که در زیر به معرفی آن ها می پردازیم (آیفون تصویری).

  1. باز کردن درب به وسیله وارد کردن رمز شخصی به پنل دربازکن مخصوص و یا سیستم اکسس کنترل .
  2. باز کردن درب به وسیله کارت های RF مخصوص و معرفی شده به پنل و یا مرکز کنترل .
  3. باز کردن درب به وسیله اثر انگشت کاربر که به ماژول مخصوص معرفی میشود .
  4. باز کردن درب به وسیله ریموت های مخصوص و معرفی به شده رسیور مرکزی .
  5. باز کردن درب وسیله موبایل از طریق سیم کارت ، که در این روش علاوه بر اینکه درب را برای خود باز میکنید می توانید از راه دور با مراجعین خود مکالمه صوتی داشته باشید و درب را باز کنید . در این روش نیازی به اینترنت نمیباشد و ارتباط تنها با یک سیم کارت برقرار می شود .
  6. باز کردن به وسیله موبایل از طریق اتصال به اینترنت از راه دور . در روش شما میتوانید تصویر مراجعه کننده را بر روی موبایل خود ببینید و با شخص مکالمه کنید و در صورت لزوم درب را باز کنید . در روش بایستی از آیفون تصویری و پنل های مخصوص سیستم استفاده شود و برای نصب برنامه بایستی که گوشی تلفن همراه کاربر انروید و یا IOS باشد .

پنل های دربازکن در سیستم نامبرینگ کوماکس

در سیستم نامبرینگ پنل های دربازکن به این صورت هست که به ازای هر واحد یک شاسی زنگ وجود دارد بعنی برای یک ساختمان پنج واحدی شما بایستی یک پنل دربازکن که دارای 5 دکمه یا شاسی زنگ میباشد تهیه کنید .

در سیستم کوماکس پنل تصویری نامبرینگ از یک واحدی موجود است تا 16 واحدی که بر روی یک صفحه قرار دارد . اگر تعداد واحدهای یک مجتمع از 16 واحد بیشتر باشد یا باید از پنل های خاص کدینگ که با آیفون تصویری های سیستم نامبرینگ هم خوانی دارند استفاده شود و یا از اکسپندر در کنار پنل نامبرینگ یا طبقاتی استفاده شود . در این بخش به توضیح و معرفی انواع پنل های طبقاتی ، اکسپندر ها ، تک واحدی ها و کدینگ های خاص سیستم نامبرینگ می پردازیم .

پنل های طبقاتی کوماکس سری DRC-NAC2

این سری از پنل تصویری های کوماکس دارای بدنه فلزی ، انتقال تصویر و صدا با کیفیت عالی حتی به بالاترین طبقات ، لنز رنگی دید در شب (ال ای دی) ، طراحی شیک و خاص ، نصب آسان و توکار در مدل های دو واحدی تا شانزده واحدی میباشد . در این سری پنل تصویری کوماکس تعداد شاسی زنگ ها زوج بوده و در هر ردیف دو شاسی زنگ و یک جای اسم وجود دارد .

 

پنل های دربازکن در سیستم نامبرینگ کوماکس

 

 پنل های طبقاتی کوماکس سری DRC-NUC

سری UC کوماکس دارای طرفدار های بسیاری از لحاظ طراحی ، کاربری و کیفیت میباشد به طوری که دیگر برندهای ایرانی و خارجی در عرصه تولید آیفون تصویری اقدام به کپی برداری از طراحی این محصول نموده اند (لازم به ذکر است که از بسیاری از محصولات کوماکس از نظر طراحی کپی برداری شده است هم در برندهای ایرانی و هم در برندهای چینی که تحت نام کوماکس اصل کره هم به فروش میرسد ) .

پنل های تصویری سری DRC-NUC کوماکس اصل کره دارای مدلهای یک واحدی تا هفت واحدی میباشد نه بیشتر ! در این سری هم شما شاهد کیفیت بالای صدا و تصویر ، زیبایی ، کاربری آسان ، نصب توکار ، متریال با کیفیت بسیار بالا و ... که از ویژگی های ثابت تولیدات شرکت کوماکس میباشد خواهید بود .

 

در این سری پنل ها شما شاهد مدل های مختلف هستید که بسته به سلیقه ، کارایی ، محدودیت های سایزی برای نصب و رنج قیمت های مختلف در مدل های توکار و روکار خواهید بود . در هیچ برند آیفون تصویری شما این همه تنوع نخواهید یافت .

کوماکس اساس کار خود را احترام به خواست و سلیقه و رضایت مشتری قرار داده است و برای هر نوع سلیقه و مکانی سیستم مخصوصی در نظر گرفته است و صرفا خریدار از روی اجبار محصولی که باب میلش نیست را خرید نمی کند .

 پنل های طبقاتی کوماکس سری DRC-NUC

تفاوت آیفون تصویری کره و چینی

 

درست است که کشور چین هر محصولی را که باب طبع مشتریان قرار بگیرد و از فروش بالایی برخوردار باشد به سرعت نمونه ی آن را با کیفیت پایین تر و ارزان تر تولید می نماید و در واقع یک کپی کار حرفه ای است . و ممکن است از نظر ظاهری هیچ تفاوتی را احساس ننمایید اما در اصل از نظر کیفیت اینگونه نیست و هیچ محصولی اصل آن نمی شود .

اگر قیمتی در بازار ارزان باشد و یا از برند معتبری برخوردار باشد دلیل نیست که آن کالا با کیفیت و نمونه ی اصل باشد و بقیه ی فروشگاه ها در بازار کالای خود را به قیمت گزاف ارائه  می نمایند .
خیلی از افراد پس از اینکه با شرکت تماس می گیرند و درخواست خدمات  و خرید می نمایند این گونه بیان می نمایند که فلان فروشگاه در فلان خیابان همین آیفون تصویری را با قیمت ارزان تر می فروشد و یا برای خدمات اصرار دارند که چون مارک دستگاه کره بوده حتما دستگاه آنها نیز کره ای است و باید خدمات دهی به آنان انجام شود .

اما در واقع اینگونه نیست برخی از فروشندگان سودجو که اقدام به فروش آیفون تصویری چینی می نمایند صرفا جهت فروش دستگاه اقدام کرده و هیچ نوع خدمات پس از فروشی ارائه نمی دهند .با این وجود توصیه می شود که آیفون تصویری کره ای را به خاطر مقدار اندک هزینه بیشتر به آیفون تصویری چینی ترجیح ندهید .

 





:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: