اقامت و اخذ ویزای سرمایه گذاری گرجستان
نوشته شده توسط : ali

سرمایه گذاری در گرجستان بصورت کاربردی

اخذ ویزای سرمایه گذاری گرجستان در شاخه های املاک و ساختمان، توریست و راه اندازی سایر بزینس ها دسته بندی میشود. سرمایه گذاری گرجستان می تواند اقامت ویژه 5 ساله را برای شما و خانواده به همراه داشته باشد.

زندگی در گرجستان در سالهای اخیر تحولات سیاسی و اقتصادی چشمگیری داشته پیشرفت و نزدیک شدن به استاندارد های شهروندی اتحادیه اروپا موجب شده تا این کشور، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.
گرجستان از اقتصاد باز حمایت می کند، قوانین سرمایه گذاری شفاف است و در آمار جهانی جزو 10 کشور برتر در سهولت راه اندازی بزینس های مختلف است.
گرجستان برای نزدیک شدن به استانداردهای اتحادیه اروپا سعی داشته تا بهترین شرایط را برای سرمایه گذاران واقعی ایجاد کند.
دولت گرجستان خدمات ساخت و ساز هتل و گردشگری را تسهیل نموده، زیر ساخت های مناسب را فراهم کرده، مالیات پایین اخذ میکند و خدمات گمرکی مناسب ارائه می نماید.
این مطلب از صفحه خدمات آوا جورجیا در زمینه املاک، سرمایه گذاری، اقامت و مهاجرت به گرجستان بازنشر شده است.

اخذ اقامت گرجستان

هزینه های پایین زندگی، شرایط اقتصادی مناسب، دموکراسی و آزادی، امنیت و … را می توان از مهمترین دلایل اخذ ویزای سرمایه گذاری گرجستان بر شمرد. عضویت گرجستان در مجمع اتحادیه اروپا و ناتو جذابیت اقامت گرجستان را دو چندان میکند.
منظور از اقامت گرجستان، دریافت اجازه زندگی برای یک یا چند سال است. فردی که اقامت گرجستان را به دست بیاورد، به غیر از حق رای، از تمامی حقوق شهروندی گرجستان برخوردار میشود.
افرادی که موفق به اخذ اقامت گرجستان میشوند با گذشت زمان و تمدید مستمر میتوانند تقاضای اقامت دائم گرجستان را داشته باشند و در مواردی موفق به اخذ پاسپورت گرجستان شوند.

اقامت گرجستان 7 روش کلی دارد که اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک در گرجستان و اخذ ویزای سرمایه گذاری گرجستان منطقی ترین و اصولی ترین راه حل های موجود است.
اخذ اقامت گرجستان نیاز به مشاوره حقوقی و تخصصی دارد و اشتباه در انتخاب مسیر می تواند منجر به قرارگیری نام متقاضی در لیست سیاه دولت گرجستان شود!

روش های اخذ اقامت گرجستان:

• با خرید ملک در گرجستان
• با سرمایه گذاری در گرجستان
• با کار در گرجستان
• با ثبت شرکت در گرجستان
• با ازدواج در گرجستان
• با تحصیل در گرجستان
• با خویشاوندی در گرجستان
متقاضی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری گرجستان باید دارای گواهی ترجمه رسمی عدم سوء پیشینه و عدم سابقه کیفری ممهور وزارت امور خارجه باشد.
آخرین قوانین و مقررات اخذ اقامت گرجستان از سایت شرکت آوا جورجیا همیشه در دسترس است.

خرید ملک در گرجستان

در سال های اخیر و با تسهیل قوانین اخذ ویزای سرمایه گذاری گرجستان، خرید ملک در گرجستان از طرف سرمایه گذاران خارجی بسیار رواج پیدا کرده است و باعث شده تا بازار املاک گرجستان با رونق اقتصادی رو به رو شود.
سرمایه گذار خارجی می تواند با خرید املاک و مستغلات به مجموع ارزش کارشناسی 100,000 دلار ویزای سرمایه گذاری گرجستان را اخذ کند.
مهمترین مزیت خرید ملک در گرجستان، دریافت اقامت این کشور است. مهم ترین قانونی که دولت این کشور برای افزایش معاملات ملکی در گرجستان انجام داد، قانون اخذ اقامت برای خریداران املاک گرجستان است.
طبق قوانین جدید اقامت گرجستان، متقاضی خارجی میتواند با خرید املاک با ارزش کارشناسی 100,000 دلار آمریکا، اقامت موقت یکساله گرجستان دریافت کند و پس از آن در صورتی که در طول مدت اعتبار مشکلات قانونی را در این کشور به وجود نیاورد، اقامت خود را بطور متوالی تمدید کند.

برخی از مزایای خرید ملک در گرجستان:

• اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستان (کلیه اعضاء خانواده)
• بهره مندی از کلیه حقوق شهروندی گرجستان (به غیر از حق رای)
• سهولت اخذ ویزا و سفر ارزان به کشورهای حوزه شینگن، کانادا و آمریکا
• ارزش افزوده سالانه حدود 12% و حفظ سرمایه بصورت ارز خارجی دلار آمریکا
همچنین با امکان عرضه ملک بصورت اجاره سالانه و دریافت 1% از ارزش ملک به عنوان مبلغ اجاره ماهانه؛ با تهیه چندین خانه می توانید سرمایه گذاری مناسبی در گرجستان داشته باشید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به گرجستان :

افرادی که تمایل دارند اقامت دائم گرجستان را به دست آورند می توانند با یک سرمایه گذاری به مبلغ 115 هزار دلار ( 300000 لاری ) اقامت دائم این کشور را به دست آورند . اما زمانی که افراد خواهان یک نوع اقامت موقت یک ساله باشند می توانند مبلغی حدود 35 هزار دلار سرمایه گذاری کرده و این نوع اقامت را دریافت کنند و به مدت 6 سال آن را تمدید کنند .

این سرمایه گذاری می تواند از طریق خرید ملک در گرجستان انجام شود . البته خرید ملک در گرجستان  جز سرمایه گذاری محسوب نمی شود و تنها در صورتی می توان آن را سرمایه گذاری نامید که زمینی خریداری شود و در ان زمین ساخت و ساز انجام گیرد و یا ملکی نیمه تمام خریداری شود و بیزنسی روی ان انجام گیرد . این کشور حدود 3 ملیون و 718 هزار نفر جمعیت دارد و واحد پول این کشور لاری می باشد .





:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: