با کسب و کارت مهاجرت کن !؟
نوشته شده توسط : ali

مهاجرت به کانادا و کسب و کار و سرمایه گذاری

 

نظام کنفدراسیون کشور کانادایی دولت و هنجارهای اجتماعی این کشور یک «جایگزین اروپایی» برای سرمایه داری بی آبروتر ایالات متحده آمریکا ارائه می دهند. کانادا مزایای اجتماعی به سبک اروپایی با سطوح نسبتا بالایی از مالیات و کیفیت زندگی بی نظیر ارائه می دهد.

بر اساس مدل کانادایی، مهاجران تجاری می توانند از مزایای یک برنامه ملی مراقبت های بهداشتی، آموزش درجه یک مقرون به صرفه و یک سیستم بازنشستگی ملی که درآمد قابل اندازه گیری سالانه پس از بازنشستگی را فراهم می کند، لذت ببرند.

کسب و کار و سرمایه گذاری

 

مهاجرت تجاری ارائه پذیرش دائم به کشور کانادا شامل برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک (QIIP)، برنامه کارآفرینک، کبک خود کار، چندین برنامه کارآفرین نامزد استانی، سرمایه گذار سرمایه گذار مهاجر فدرال سرمایه گذاری (IIVC) برنامه آزمایشی و برنامه فدرال استپ تا ویزا.

در حالی که برنامه های مختلف کارآفرین و خودکار در افراد با یک شبکه شخصی میان برد به ارزش که قصد تاسیس و راه اندازی یک کسب و کار در کانادا هدف گرفته شده است، برنامه های سرمایه گذار برای افراد با ارزش خالص بالا که مایل به سرمایه گذاری منفعل بدون تعهد به ایجاد یک کسب و کار مناسب است.

همچنین مهاجران ثروتمند تجاری ممکن است یک کسب و کار جدید در کانادا خریداری یا ایجاد کنند و واجد شرایط ویزای کار موقت، تحت سیاست های فدرال 'مالک-اپراتور' باشند. پس از یک دوره زمانی، متقاضیان ممکن است تحت یک برنامه مهاجرتی مناسب، واجد شرایط اقامت دائم بشن.

 

برنامه های کارآفرینی استانی

افراد با ارزش خالص میان برد با تجربه کارآفرینی مناسب ممکن است واجد شرایط برای اعمال تحت یکی از بسیاری از برنامه های کارآفریناستانی.

هر استان برنامه های کارآفرینی خود را مدیریت می کند و عموماً یک فرایند چند مرحله ای را تا اقامت دائم دنبال می کند. متقاضیان ارسال بیان علاقه و منتظر دعوت نامه برای ارسال درخواست. نامزدهای منتخب درخواست کاملی را ارائه می دهند که توسط مقامات اداره مهاجرت استان مورد ارزیابی قرار می شود.

در صورت تأیید، داوطلبان عموماً ملزم به امضاء توافقنامه عملکرد و درخواست مجوز کار و ورود به کانادا به عنوان کارگر در ابتدا هستند. اگر شرایط توافق عملکرد در پایان یک دوره تعیین شده برآورده شود، نامزدها نامزدی استانی را دریافت می کنند. بر اساس آن انتخاب یا نامزدی، آنها ممکن است برای اقامت دائم از اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) درخواست کنند.

برنامه های کارآفرینی استانی

اکثریت این برنامه های مهاجرت تجاری استانی نیازمند مشارکت فعال در مدیریت یک کسب و کار بر اساس سرمایه گذاری مشخص و ایجاد شغل هستند. برنامه ها در شرایط لازم برای واجد شرایط متفاوت است اما به طور کلی اشاره به حداقل ارزش خالص در محدوده $500,000 دلار کانادا به $600,000 دلار کانادا, با تجربه مدیریت مربوطه.

برخی از برنامه ها نیاز به سپرده حسن نداری دارند که پس از تاسیس کسب و کار قابل استرداد است. در برنامه های استانی نامزد، متقاضیان برای اولین بار درخواست نامزد شدن توسط یک استان را می دهند، و بر اساس آن نامزدی ممکن است اقامت دائم به دنبال چک های فدرال بهداشت و جنایت به دست آورد.

 

برنامه های خود کار

کلاس خودکار فدرال

کلاس خود اشتغالی نسبت به متقاضیانی که دارای تجربه خود اشتغالی مربوطه و همچنین قصد و توانایی ایجاد اشتغال خود و ایجاد سهم قابل توجهی در زندگی فرهنگی، هنری یا ورزشی کانادا، و یا ایجاد اشتغال خود را با خرید و مدیریت یک مزرعه در کانادا است.

متقاضی موفق کسی است که حداقل دو سال سابقه در پنج سال قبل از تاریخ درخواست در خود اشتغال در فعالیت های فرهنگی و یا در ورزش؛ مشارکت در سطح جهانی در فعالیت های فرهنگی یا دو و میدانی؛ یا تجربه مدیریت مزرعه.

برای واجد شرایط بودن، متقاضی باید یک خالص مالی کافی را نشان دهد که هر چند تا اندازه ای کمتر از یک کارآفرین است و در مقررات مشخص نشده است، باید متقاضی را قادر سازد که در کشور کانادا خودکار باشد و سهم قابل توجهی در فعالیت های اقتصادی مشخص شده در کانادا داشته باشد و شرایط اولیه تسویه حساب را برای متقاضی و وابستگان همراه داشته باشد.

از 10 مارس 2018، دولت فدرال دیگر برنامه های کاربردی جدید تحت مدیریت مزرعه را قبول نمی کند.

 

ویزای راه اندازی برنامه

راه اندازی برنامه ویزا برنامه راه اندازی ویزا کمک هزینه اقامت دائم کشور کانادا به کارآفرینان مهاجر واجد شرایط. هدف این برنامه جذب کارآفرینان نوآورانه به کانادا و ارتباط آنها با کسب و کار بخش خصوصی کانادا، (گروه سرمایه گذاران فرشته، سرمایه گذاری سرمایه گذاری ریسک گذار و یا رشد کسب و کار) و تسهیل ایجاد کسب و کار راه اندازی خود را در کانادا.

نامزدهای موفق یک نامه حمایت از یک نهاد تعیین شده توسط دولت (گروه سرمایه گذار فرشته، صندوق سرمایه گذاری ریسک گذار یا مرکز رشد کسب و کار) دریافت خواهند کرد. دولت تعیین نهاد در درجه اول مسئول تعیین زنده بودن کسب و کار در نظر گرفته شده متقاضی و ارائه یک پروژه تایید شده همراه با گواهی تعهد به مقامات مهاجرت.

برنامه های کاربردی تحت یک پایه شکست پاس ارزیابی می شوند. فهرست نهادهای تعیین شده را ببینید.

 

ویزای راه اندازی برنامه

متقاضیان ویزای راه اندازی برنامه کانادا باید چهار شرط واجد شرایط اساسی را داشته باشند

کسب و کار مقدماتی
اخذ تعهد از نهاد تعیین شده در قالب گواهی تعهد و نامه حمایت
- وجوه تسویه حساب های قابل انتقال و در دسترس کافی داشته باشید (هر سال مقادیر به روز شده)
نشان دادن تسلط کافی به زبان انگلیسی یا فرانسه از طریق تست استاندارد شده (سطح معیار زبان کانادایی 5)

 

تعهد مورد نیاز از یک نهاد تعیین شده باید معیارهای زیر را داشته باشد

یک گروه سرمایه گذار فرشته تعیین شده باید تایید کند که حداقل 75000 دلار کانادا را در کسب و کار مقدماتی سرمایه گذاری می کند،دو یا چند تعهد از سرمایه گذاران تعیین شده که مجموعاً 75000 دلار کانادا را در بر می گیرند.

یک صندوق سرمایه گذاری ریسک گذاری تعیین شده باید تایید کند که حداقل 200,000 دلار کانادا را به کسب و کار مقدماتی یا دو یا چند تعهد از صندوق سرمایه گذاری ریسک ریسک تعیین شده در مجموع سرمایه گذاری $ 200,000 دلار کانادا.

یا یک رشد کننده کسب و کار تعیین شده باید تایید کند که متقاضی را در برنامه رشد کسب و کار خود قبول می کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: