عصر جدید با آیفون های تصویری
نوشته شده توسط : ali

پاسخ به درب از هر کجا

الو آیفون یکی از راه های آسان برای حفاظت از خود را در برابر سرقت اموال، تهاجم به خانه، دزدان دریایی در و حتی ناخواسته وکیل است برای شناسایی که در آگه خود را قبل از باز کردن درب. وارد کردن زنگ ویدئو، خط اول دفاع برای صاحب خانه که نه تنها اجازه می دهد تا شما را ببینید و صحبت با فرد در خارج، بلکه ضبط فیلم از بازدید کنندگان که نزدیک درب خود را در حالی که شما دور و یا قادر به پاسخ.

این دستگاه ها به طور معمول از Wi-Fi برای پخش زنده ویدئو به گوشی شما استفاده می کنند و امکانات مختلفی از جمله ذخیره سازی ویدئویی ابری، تشخیص حرکت، آسیرن ها و قابلیت های هم قابلیت ارتباط با قفل های هوشمند و دیگر دستگاه های خانه هوشمند را ارائه می کنند. خواندن در برای پیدا کردن آنچه را به دنبال در هنگام انتخاب یک زنگ ویدئو برای خانه خود را.

پاسخ به درب از هر کجا پاسخ به درب از هر کجا

آیا شما نیاز به سیم یا بی سیم آیفون تصویری دارید؟

در هنگام انتخاب آیفون تصویری هوشمند باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک دستگاه بی سیم که روی باتری اجرا می شود یا یک که قدرت آن را از سیم کشی آیفون تصویری ولتاژ پایین می گیرد. طبیعتاً یک آیفون تصویری بی سیم ساده ترین نوع نصب است، چرا که به جای برق خانه تان، از باتری ها قدرت می کشید و نیاز نیست که برق یا هر سیم کشی را خاموش کنید.

پایین به آیفون های تصویری بی سیم این است که باتری های خود را تمایل به تهی باتری به سرعت بسته به استفاده, طول می کشه در هر نقطه از دو تا شش ماه. اگر شما در منطقه ای زندگی می کنند که در آن زمستان سرد شما می توانید انتظار شارژ و یا جایگزین باتری های خود را هر چند ماه, و اجرای خطر از زنگ درگاه خود را خاموش در یک زمان غیر قابل استفاده.

آیا شما نیاز به سیم یا بی سیم آیفون تصویری دارید؟              آیا شما نیاز به سیم یا بی سیم آیفون تصویری دارید؟

 

سیم آیفون تصویری

کاملا به آسانی به عنوان همتاهای بی سیم خود را نصب کنید، اما آنها دور از مشکل و شما لازم نیست که در مورد از دست دادن قدرت نگران باشید مگر اینکه تمام خانه خود را از دست دادن قدرت.

از آنجا که اکثر خانه ها در حال حاضر سیم کشی زنگ درب دارند، نصب الو آیفون به آسانی از بین بردن زنگ خانه قدیمی شما، قطع دو سیم، اتصال آیفون تصویری جدید خود را به سیم ها، و اتصال آن به خارج از خانه شما است. در بیشتر موارد شما می توانید آیفون تصویری را به جعبه موجود chime نیز متصل کنید.

کابل های سیمی برق را از دو سیم که به یک ترانسفورماتور متصل شده اند و قدرت خانوار شما را به ۱۶ تا ۲۴ ولت می رسوند، می رسیم. اگر خانه شما با سیم کشی آیفون تصویری مجهز نیست شما می توانید آن را خودتان با استفاده از یک ترانسفورماتور پلاگین سیم کشی, و یا یک برق کار را برای شما انجام. در هر صورت، برخی از حفاری مورد نیاز خواهد بود برای اجرای سیم از داخل خانه خود را به یک مکان خارجی.

 

طراحی و امکانات آیفون تصویری

درهای ویدئو در همه شکل ها و اندازه ها می اید. ارزان ترین مدل ها تمایل دارند که دستگاه های حجیم با انتخاب رنگ محدود، در حالی که بسیاری از مدل های گران تر باریک و بی نتیجه هستند و در انواع پایان می شوند برای تکمیل خانه خود را. شانس هستند، اگر زنگ در بر روی باتری اجرا می شود آن است که رفتن به حجیم تر و واضح تر از یک مدل سیمی.

 

هر زنگ هوشمند ی که ارزش نمک آن را داشته باشد، مجهز به دوربین ویدیویی است که هشداری را به همراه جریان ویدئویی زنده هنگام فشار دادن دکمه زنگ به گوشی شما ارسال می کند. ویدیو از طریق یک برنامه تلفن همراه که برای نصب دستگاه، پیکربندی تنظیمات بی سیم و تنظیم هشدارها نیز استفاده می شود، دسترسی دارد.

شما بیشتر برای آیفون تصویری که ارائه ویژگی های مانند 1080p ویدیو پرداخت, تشخیص حرکت, صوتی دو طرفه است که به شما اجازه می دهد با هر که خارج از صحبت می کنند وجود دارد, و در تقاضا جریان ویدئو.

برای جلوگیری از هشدار های نادرست از عبور اتومبیل، بادهای بالا، و هر کراتر شما ممکن است رومینگ در اطراف اموال خود را داشته باشد، به دنبال یک طب مکمل و جایگزین آیفون تصویری ارائه می دهد که مناطق حرکت قابل تنظیم.

 

ویژگی های دیگر به دنبال عبارتند از:

تکنولوژی الو آیفون تشخیص چهره که شناسایی بازدید کنندگان با نام، حرکت فن آوری سنجش که می داند تفاوت بین مردم، اتومبیل، و حیوانات، رنگ ویدئو دید در شب (اکثر دوربین های زنگ در استفاده از LEDs مادون قرمز به ارائه تا 30 فوت از سیاه و سفید ویدیو) ، و انتخاب chimes است که به شما کمک خواهد کرد که بین مطبوعات زنگ در و حرکت ماشه تفاوت.

برخی از آخرین دوربین های الو آیفون ارائه یک ویژگی پیش از بافر است که سوابق چند ثانیه از فعالیت قبل از زمانی که سنسور حرکت است باعث شده است و یا دکمه آیفون تصویری فشرده شده است، بنابراین شما می توانید ببینید چه اتفاقی افتاده است درست قبل از یک رویداد.

 

آیفون تصویری ذخیره سازی محلی برای ویدیو های ضبط شده ارائه نمی دهد، بنابراین شما باید به اشتراک در یک سرویس ابری به منظور مشاهده حرکت خود را- و دربهصدا در- کلیپ های ویدئویی باعث. انتظار دارید که در هر نقطه از 3 دلار در هر ماه و تا برای طرح است که به شما دسترسی به 30 یا بیشتر از روز ویدیو است که شما می توانید دانلود و به اشتراک گذاری پرداخت.

 





:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: